Platforma Uber For Business a introdus serviciul Commute

Uber extinde platforma Uber For Business cu noi servicii care să ajute la transportul angajaților în siguranță, după revenirea la locul de muncă. 

Cu ajutorul noului serviciu Uber for Business Commute, companiile pot oferi ca beneficiu un program de deplasare prin care să acopere costurile pentru drumul spre birou și înapoi spre casă al angajaților, folosind produsele Uber. 

Noile soluții permit companiilor să aleagă atât punctul de preluare, cât și destinația spre care se îndreaptă angajații, cum ar fi adresa biroului sau o stație de tranzit pentru transportul în comun.

De asemenea, pot seta orarul și zilele în care angajații pot beneficia de curse, respectând orele de vârf obișnuite sau un nou program de lucru.

În plus, pot oferi angajaților posibilitatea de a se deplasa la ore convenabile pentru aceștia, inclusiv în timpul nopții sau dimineața devreme, garantându-le o alternativă ușoară, convenabilă și sigură la utilizarea mașinii personale sau a companiei, fără să fie nevoie să caute parcare.

Companiile se pot înscrie gratuit

Pentru a beneficia de noile servicii, companiile se pot înscrie gratuit și pot crea conturi pentru angajați în doar câteva ore, printr-un proces online simplificat.

Dintr-un singur cont Uber for Business, companiile pot accesa toate produsele Uber (UberX, Uber Select etc.), fără costuri de activare, abonamente sau cheltuieli minime fixe, plătind doar atunci când utilizează un serviciu. Platforma include și un panou de administrare a curselor pentru angajați, cu opțiuni simple pentru plăți și facturi. 

Numărul business-urilor care au solicitat produsele Uber for Business a crescut cu 120% în Europa

În ultimele luni, pe măsură ce un număr tot mai mare de companii au început să se pregătească pentru întoarcerea angajaților la locul de muncă, numărul business-urilor care au solicitat produsele Uber for Business a crescut cu 120% în Europa.

Acest trend pozitiv a fost subliniat și de CEO-ul Uber, Dara Khosrowshahi, care a declarat că, în revenirea companiei Uber, un rol important l-au avut cursele din timpul săptămânii, în intervalul orar 9 am-6 pm.

Noi măsuri de siguranță

Șoferii și pasagerii sunt rugați să poarte măști de protecție și trebuie să confirme că au luat câteva măsuri de siguranță înainte de o cursă. În majoritatea țărilor, șoferii sunt rugați să confirme că poartă o mască de protecție printr-un selfie, înainte de a se conecta în aplicație.

Atât șoferii, cât și pasagerii, trebuie să confirme că s-au spălat pe mâini, că au dezinfectat vehiculul și sunt rugați să deschidă geamurile mașinii atunci când este posibil. 

De asemenea, Uber se asigură că toți utilizatorii sunt responsabili pentru siguranța lor și a celor din jur prin implementarea unui nou sistem de feedback care oferă posibilitatea șoferilor și pasagerilor să raporteze situații legate de igienă sau de siguranță direct în aplicație. 

- Publicitate -

LPP a deschis al doilea depozit din România, dedicat vânzărilor online

Unitatea de 40.000 mp din România este al doilea centru de fulfillment gestionat de grupul polonez LPP în țara...

Al doilea Annabella Retail Park se deschide pe 1 august, la Râmnicu Vâlcea

Al doilea strip-mall Annabella Retail Park se va deschide pe 1 august la Râmnicu Vâlcea. Acesta are o suprafață...