Brio, o platformă de teste digitale standardizate adresate elevilor români, se listează pe SeedBlink, cea mai mare platformă de equity crowdfunding din regiune.
Runda de finanțare va fi de 270.000 EUR (cu supra-subscriere până la maxim 350.000 EUR), pentru care compania va ceda 9,09% (până la maxim 11,48%) din acțiuni. Evaluarea pre-investiție a Brio este de 2,7 milioane euro.
Brio este o soluție de tip SaaS (software as a service) de ultimă generație pentru testare si evaluare școlară, avizată de Ministerul Educației și Cercetării.
Aceasta este fundamentată pe analize științifice proprii și pe cele mai noi teorii din științele educației de la nivel internațional.
În perioada martie – august 2020, 18.000 de elevi și-au testat cunoștințele prin intermediul a peste 67.000 de teste, iar 260 de școli au ales Brio ca instrument de evaluare.
Mai mult decât atât, motorul de testare al Brio, creat de o echipă de experți internaționali în testare și psihometrie, face ca platforma să fie aplicabilă și pentru piețele internaționale.