Platforma pentru influenceri FameUp atrage investiții de 2,5 milioane euro

Fondul de investiții Early Game Ventures a semnat o rundă de investiții de 2,5 milioane euro în startup-ul FameUp.

La rundă au participat ca angel investors Bogdan Gheorghiu, Daniel Dines și Marian Dinu.

FameUp permite oricărui utilizator al aplicației Instagram (în curând și Facebook și Tik-Tok), cu cel puțin 500 de urmăritori, să facă bani promovând diverse branduri, produse sau servicii.

Aplicația facilitează contactul între influencer-i și brand-uri și democratizează accesul la contractele de promovare rezervate până astăzi doar marilor influenceri.

Deocamdată în varianta beta, aplicația FameUp este gratuită și disponibilă pe App Store și în Google Play.

În luna iunie, când s-a lansat oficial, un val de descărcări și înregistrări în aplicație au făcut ca serverele să cedeze.

- Publicitate -

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...

Jocuri de cărți iubite de toți jucătorii

Cărțile de joc sunt sursa multor distracții, dar și competiții. De-a lungul timpului, oamenii au creat o sumedenie de...