All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

sâmbătă | 27 februarie | 2021

Platforma Metro Dish, pentru afacerile din HoReCa, disponibilă și în România

Metro lansează Dish în România, o platformă ce oferă soluții digitale dezvoltate chiar cu sprijinul antreprenorilor din industria ospitalității, pentru a asigura vizibilitatea online și a crește eficiența afacerilor.

Peste 200.000 de restaurante din 16 țări deja folosesc serviciile digitale Dish, care le facilitează, printre altele, procesele de business, le asigură relevanță și vizibilitate ridicată în mediul online și le oferă susținere în evaluarea obiectivelor și indicatorilor esențiali de business.

Începând cu 15 ianuarie 2021, prin intermediul Dish sunt disponibile două pachete ce grupează diferite soluții digitale, dezvoltate pentru a răspunde nevoilor de digitalizare a afacerilor HoReCa din România: Starter și Professional.

Pachetul „Starter” se adresează clienților cu o prezență digitală incipientă și oferă servicii digitale de bază, pentru începerea construirii prezenței online a afacerilor, precum crearea rapidă și intuitivă a website-ului.

Pentru Pachetul Starter este necesară plata unui tarif unic de activare de 299 lei (fără TVA).

Pachetul „Professional” vine și cu modeul de comenzi online

Pachetul „Professional” reprezintă o variantă avansată și mai complexă a pachetului Starter și oferă o gamă extinsă de soluții digitale, care ajută afacerile HoReCa să profite de mai multe avantaje ale prezenței online.

Acest pachet include un  modul de comenzi online, fără niciun comision către terți și rezervări online ce facilitează planificarea și organizarea rezervărilor.

Totodată descrierea și traducerea automată a website-ului sunt valabile în 18 limbi, datorită unui modul de inteligență artificială, notificări SMS sau plan vizual al meselor din locație.

Pentru Pachetul Professional se va percepe un tarif unic de activare de 99 lei (fără TVA) și un abonament lunar de 99 lei (fără TVA).  

Metro își propune să le asigure clienților o parte importantă de consultanță prin call-center dedicat Dish.

Pentru început, platforma va fi lansată în București, cu planuri de extindere cât mai rapidă, treptat, în toată țara.

- PUBLICITATE -