Platforma Houston atrage o investiție de 200.000 euro

Houston, dezvoltatorul unei platforme de învățare pentru echipe care lucrează la distanță, a atras o investiție de 200.000 euro.

Printre finanțatori se numără Lumus, un sindicat de business angels format doar din femei din Europa Centrală și de Est, Overkill și patru dintre primii clienți Beta ai companiei.

Cei patru clienți Beta au investit 100.000 de euro și sunt Bitou (Germania), DynamicEvents (Irlanda), Right Impact (Singapore) Turnaround (Emiratele Arabe Unite).

Houston are în prezent clienți Beta din Germania, Belgia, Irlanda, Spania, Singapore, Malaezia, Hong Kong, Emiratele Arabe Unite.

Managementul are în plan ca în această vară să mai obțină o finanțare de aproximativ 0,35-0,5 milioane euro.

Houston este dezvoltatorul unei platforme de învățare care are la bază un algoritm de măsurare a modului în care se schimbă comportamentul angajaților odată ce au acumulat cunoștințe noi.

Compania a fost lansată în 2020 de către Robert Blaga (37 ani), specialist cu peste zece ani de experiență în training în companii precum Michelin sau Brainiup.

Pfizer, Microsoft, Deloitte au testat platforma

Printre companiile care au testat platforma se numără Deloitte, Continental Automotive, Pfizer, Microsoft, Salesforce, Sony.

De la începutul acestui an, gradul de utilizare al platformei a crescut în medie cu 56% în fiecare lună, iar numărul de angajați care folosesc platforma a crescut de la 300 în ianuarie la 1.700 în aprilie.

- publicitate -

trebuie să citești