Platforma ESX a ajuns la afaceri de 1 milion euro în 2021

ESX a ajuns la afaceri de 1 milion de euro în 2021 și estimează o multiplicare de patru ori a business-ului anul acesta.

Compania deține o aplicație mobilă și o platformă web prin care românii pot cumpăra online un abonament, care le oferă acces la peste 350 de cluburi sportive din țară.

Platforma ESX a încheiat anul trecut cu aproximativ 100.000 de abonamente vândute, 600.000 de intrări la sălile partenere și peste 50.000 de conturi create.

Pentru anul acesta, compania se așteaptă la un total de 2 milioane de intrări la peste 600 de săli din rețea și 250.000 de abonamente vândute.

ESX urmează să integeze în platformă AI și machine learning pe bazele de date, cu stilul de viață și comportamentul clienților.

Astfel, aplicația va putea prezice posibile boli, în funcție de istoricul medical, alimentație, structura corpului, etc.

CITEȘTE ȘI: Pandemia a crescut interesul românilor pentru sport

- publicitate -