Platforma educațională Adservio atrage o investiție de 2 milioane euro

Catalyst România Fund II sprijină demersul de scalare a platformei educaționale Adservio în Europa printr-o investiție de 2 milioane euro.

Adservio are o experiență de 14 ani pe piața tehnologiilor pentru educație și sprijină peste 1000 de școli în transformarea digitală a proceselor educaționale și de management.

Investiția va susține extinderea pe piața locală și internațională, creșterea portofoliului de clienți și parteneri, precum și dezvoltarea unor noi funcționalități.      

Perioada pandemiei a accelerat digitalizarea sistemului educațional

Aum 14 ani catalogul digital Adservio era folosit în câteva școli din Iași, iar înainte de închiderea școlilor pe timpul pandemiei, platforma era folosită în aproximativ 200 de școli.

Astăzi, Adservio este cea mai populară și mai complexă platformă educațională din România (pe lângă platformele gratuite), cu peste 750.000 de elevi, profesori și părinți activi lunar.

Platforma ajută școlile, liceele și grădinițele să fie mai eficiente și să întărească legătura cu familiile, iar soluția este potrivită în orice context (față în față, online și hibrid).

Astfel, instituțiile de învățământ facilitează accesul la învățare cu instrumente moderne atât în cadrul orelor derulate față în față, cat și pentru elevii care nu pot fi prezenți la ore din diverse motive.

În plus, părinții care nu se află în țară sunt la curent în timp real cu situația școlară și își pot sprijini mai bine copiii, prin accesarea aplicației Adservio.

CITEȘTE ȘI: 40% dintre elevii din mediul rural nu au participat la școala online

- Publicitate -

LPP a deschis al doilea depozit din România, dedicat vânzărilor online

Unitatea de 40.000 mp din România este al doilea centru de fulfillment gestionat de grupul polonez LPP în țara...

Al doilea Annabella Retail Park se deschide pe 1 august, la Râmnicu Vâlcea

Al doilea strip-mall Annabella Retail Park se va deschide pe 1 august la Râmnicu Vâlcea. Acesta are o suprafață...