Platforma de marketing digital Product Lead, finanțare de 600.000 euro

ProductLead, o platformă românească de marketing digital integrat și creare de conținut primește 600.000 de euro finanțare pentru dezvoltare și extindere pe piețele europene.

Finanțarea a fost coordonată de Sparking Capital, în calitate de investitor principal, în parteneriat cu fondurile de investiții Eleven Ventures (Bulgaria) și Founders Bridge (Suedia).

Misiunea ProductLead este de a democratiza accesul la crearea de conținut la scară largă prin analiză de date, automatizare și integrări.

Obiectivul platformei este de a-și dezvolta echipa și de a câștiga treptat piețele externe, în special CEE, DACH și tările nordice.

În plus, ProductLead dorește să consolideze un set de parteneriate strategice cu principalii jucători de ecommerce, marketplace și marketing tech.

Tehnologia platfomei permite oricărui marketer să dezvolte elemente creative eficiente, de 10 ori mai rapid și la costuri de 10 ori mai mici.

În plus, oferă un motor puternic de automatizare și experimentare a proceselor de creație.

Valorifică și datele din website-ul de ecommerce al clientului, conținutul generat de influenceri și activele brandurilor la scară largă.

ProductLead este deja partener Facebook, TikTok și VTEX.

- Publicitate -

KFC a depășit pragul de 1 miliarde de lei vânzări în 2023 în România

Cea mai mare contribuție la rezultatele financiare ale Sphera Franchise Group anul trecut a avut-o KFC care a depășit...

România este pe locul secund în Europa ca număr de specialiști IT

România se clasează pe locul secund în Europa ca număr de specialiști IT, 4 din 10 angajați fiind femei,...