Platforma de food delivery hipMenu devine foodpanda

Platforma de comenzi online de food delivery hipMenu, parte a grupului german Delivery Hero SE, anunță trecerea integrală la platforma foodpanda, începând cu data de 1 decembrie 2019.

Grupul german Delivery Hero SE, unul dintre cei mai mari agregatori de comenzi și livrări de mâncare la nivel global, prezent pe piața românească prin operațiunile foodpanda, a anunțat achiziția integrală a hipMenu în august 2018. Unirea celor două servicii de food delivery într-un singur business clasează grupul german ca lider de piață detașat față de jucătorii din industrie.

De la începutul lunii decembrie, clienții care accesează platforma hipMenu vor fi redirecționați automat spre interfața foodpanda. Aplicatia de mobil nu va mai fi disponibilă pe App Store și Google Play, iar celor care au aplicația descarcată li se va afișa un ecran care îi va direcționa către aplicația foodpanda. Procesul de integrare este aproape finalizat, cele două platforme își unesc astfel întregul serviciu de livrare.

„Ne bucurăm să anunțăm că foodpanda și hipMenu își unesc forțele sub o singură platformă. Cu acest prilej, dorim să asigurăm atât clienții hipMenu, cât și clienții foodpanda că împreună vom identifica și crea noi oportunități de creștere și inovație”, declară Andreea Petrișor, Managing Director al foodpanda România.

Prin trecerea hipMenu la foodpanda, cele două servicii de food delivery vor oferi românilor acces la cea mai mare varietate de restaurante în peste 17 orașe din țară, precum București, Cluj, Brașov, etc., dar și orașele în care s-a lansat anul acesta (Pitești, Craiova, Ploiești, Baia Mare, Brăila, Târgu-Mureș).

Platforma hipMenu a fost lansată în anul 2013, la Cluj-Napoca, de către Dan Klausmeier și Ciprian Costa, CTO & co-fondator, cel care a avut ideea, a dezvoltat conceptul și a realizat implementarea produsului pe piața românească.

- Publicitate -

KFC a depășit pragul de 1 miliarde de lei vânzări în 2023 în România

Cea mai mare contribuție la rezultatele financiare ale Sphera Franchise Group anul trecut a avut-o KFC care a depășit...

România este pe locul secund în Europa ca număr de specialiști IT

România se clasează pe locul secund în Europa ca număr de specialiști IT, 4 din 10 angajați fiind femei,...