Platforma Comarket a devenit operațională și a atras până acum o finanțare de 80.000 euro în prima fază a listării pe Seedblink, după o investiție inițială a fondatorilor de 100.000 de euro.
Fondatorii Comarket estimează că evaluarea companiei va atinge valoarea de 2,5 milioane euro după primul an de funcționare și 5 milioane după doi ani de la momentul lansării.
În prezent, evaluarea Comarket a ajuns la 1 milion euro după ce platforma a devenit operațională.
Comarket este un marketplace digital B2B care aduce împreună profesioniștii și vânzătorii din industria ospitalității, cu scopul digitalizării și eficientizării relațiilor dintre ei.
Comarket are în prezent 500 de produse listate în platformă și 80 de furnizori care oferă materii prime, ambalaje, băuturi, utilaje și servicii, 10% dintre acestea fiind disponibile în premieră pentru piața din România.
De asemenea, peste 100 de restaurante, cafenele și hoteluri s-au înscris în platforma Comarket și vor avea acces să achiziționeze produsele listate începând cu ianuarie 2021.
În următorul an, obiectivul Comarket este sa strângă în platformă peste 2.000 de profesioniști, să ajungă la peste 20.000 de produse listate și să genereze comenzi în valoare de peste 1,5 milioane euro.
Platforma Comarket se adresează antreprenorului mediu din HoReCa, adică un restaurant de 80 de locuri, cu 5-10 angajați din mediul urban.