Lanțul de cafenele 5 to go încheie 2020 cu un bilanț optimist și cu aproape 100 de locații noi deschise anul trecut.
Produsele vedetă ale 5 to go în 2020, în topul vânzărilor, au fost Mr. Big, frappe big, cafeaua IBRIK și salamul de biscuiți.
Ținând cont de trendul consumului în cantitate mai mare pe un produs, pe final de an 2020 compania a lansat paharul Retro, de 650 ml, cu triplu shot de cafea, o ediție specială pe tema horoscop, în colaborare cu Neti Sandu.
Acest produs a contribuit la susținerea vânzărilor în ultimele 2 luni ale anului, cu peste 20,000 de pahare Retro vândute.
5 to go Green, exclusiv cu produse bio și vegane
Anul acesta se va lansa cafeaua la filtru, un produs clasic care în alte țări e în topul preferințelor, lansare susținută prin campania: „Filter coffee, not people”.
Printre noutățile în lucru se numără și lansarea conceptului 5 to go Green, cu locații unde se vor găsi doar produse bio, vegane și raw vegane.
Prima unitate 5 to go Green va fi lansată în prima jumătate a anului, alte cinci urmând a fi deschise în următorii 3 ani.