Planuri mari pentru 5 to go: 100 de cafenele noi și extindere internațională

Lanțul de cafenele 5 to go încheie 2020 cu un bilanț optimist și cu aproape 100 de locații noi deschise anul trecut.

Produsele vedetă ale 5 to go în 2020, în topul vânzărilor, au fost Mr. Big, frappe big, cafeaua IBRIK și salamul de biscuiți.

Ținând cont de trendul consumului în cantitate mai mare pe un produs, pe final de an 2020 compania a lansat paharul Retro, de 650 ml, cu triplu shot de cafea, o ediție specială pe tema horoscop, în colaborare cu Neti Sandu.

Acest produs a contribuit la susținerea vânzărilor în ultimele 2 luni ale anului, cu peste 20,000 de pahare Retro vândute.

5 to go Green, exclusiv cu produse bio și vegane

Anul acesta se va lansa cafeaua la filtru, un produs clasic care în alte țări e în topul preferințelor, lansare susținută prin campania: „Filter coffee, not people”.

Printre noutățile în lucru se numără și lansarea conceptului 5 to go Green, cu locații unde se vor găsi doar produse bio, vegane și raw vegane.

Prima unitate 5 to go Green va fi lansată în prima jumătate a anului, alte cinci urmând a fi deschise în următorii 3 ani.

- Publicitate -

O bună parte din români folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal

Un procent de 40% dintre românii din mediul urban folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal, iar 28% la...

Dimitrie Pompeiu, zona de birouri cea mai căutată în primul trimestru din 2024

După primele 3 luni ale anului curent sectorul de birouri din București înregistrează o creștere în cea ce privește...