- Pink Post a efectuat în 2019 peste 108 milioane de trimiteri poștale, reprezentând aproximativ 30% din numărul total de plicuri expediate la nivel național.
- Pe segmentul de trimiteri publicitare neadresate, compania a livrat anul trecut peste 242 de milioane de materiale.
Lansat în 2010, Pink Post a devenit cel mai mare operator privat de servicii poștale din România după numărul de trimiteri, prin livrarea a 650 milioane de plicuri în perioada 2010-2019 și a 833 milioane materiale publicitare adresate si neadresate.
Compania a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 17.5 milioane de euro, în creștere cu 5% față de anul precedent.
După 10 ani de activitate, în care curierii au parcurs pe jos aproximativ 20 milioane km și au condus 35 milioane km pentru livrarea plicurilor care au ajuns la românii din toată țară, compania are o flotă de 200 de mașini și o echipă de peste 1600 de angajați, livrând pentru cei peste 200 de clienți.
Din punct de vedere al numărului de trimiteri realizate în 2019, cele mai mari volume au fost în București și Ilfov, cu 28% din totalul la nivel național, cele mai active filiale Pink Post din țară fiind:
- Constanța – cu 7,4 milioane de trimiteri adresate și 11,5 milioane neadresate;
- Cluj – cu 2,8 milioane de trimiteri adresate și 15 milioane neadresate;
- Prahova – cu 5,7 milioane de trimiteri adresate și 7,5 milioane neadresate;
- Brașov- cu 5 milioane de trimiteri adresate și 6,9 milioane neadresate;
- Timiș – cu 4,1 milioane de trimiteri adresate și 7,5 milioane neadresate.