Pink Post a livrat anul trecut aproximativ 350 milioane de trimiteri

Pink Post deține o cotă de piață de 19% și are cel mai mare volum de trimiteri din rândul operatorilor privați de servicii poștale în 2019, arată ultimele date ANCOM.

Pink Post a livrat anul trecut aproximativ 350 milioane de trimiteri adresate și neadresate, încheind 2019 cu o cifră de afaceri de peste 17.5 milioane de euro, în creștere cu 5% față de 2018, și un profit operațional de 1.3 milioane de euro.

În 2019, compania a livrat peste 108 milioane de trimiteri adresate, 4 milioane de plicuri cu confirmare de primire, 7.3 milioane materiale de publicitate adresată și 240 milioane materiale publicitare neadresate.

Cota de piață a companiilor din piața serviciilor poștale

În perioada 2017-2019, Pink Post a câștigat 5% din cotele de piață ale principalilor competitori din piața serviciilor poștale, în funcție de traficul total.

Dintre trimiterile poștale la nivel național de anul trecut, Pink Post a livrat cele mai mari volume în:

  • București – cu 23.6 mil de trimiteri adresate și 47.2 mil neadresate;
  • Constanța – cu 7.4 mil de trimiteri adresate și 11.5 mil neadresate;
  • Cluj – cu 2.8 mil de trimiteri adresate și 15 mil neadresate;
  • Prahova – cu 5.7 mil de trimiteri adresate și 7.5 mil neadresate;
  • Brașov- cu 5 mil de trimiteri adresate și 6.9 mil neadresate;
  • Timiș – cu 4.1 mil trimiteri adresate și 7.5 mil neadresate.

Compania dispune de o rețea teritorială de 60 de filiale, în cele mai importante orașe din România, și are în prezent peste 1.500 de angajați și o flotă de peste 200 autovehicule.

- publicitate -

trebuie să citești