Pink Post a livrat 770 milioane de plicuri în 11 ani de activitate

Pink Post a devenit cel mai mare operator privat de servicii poștale din țară după numărul de trimiteri, prin livrarea a 770 milioane de plicuri în perioada 2010-2020.

În plus, a livrat și 1 miliard de materiale publicitare adresate și neadresate, având o contribuție totală de aproximativ 33 milioane euro la bugetul de stat.  

Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 91 milioane de lei, în creștere cu 6% față de anul precedent.

În 2020, Pink Post a efectuat peste 116 milioane de trimiteri poștale, în creștere cu 7% față de 2019. Pe segmentul de trimiteri publicitare neadresate, compania a livrat anul trecut peste 177 de milioane de materiale.

În 2020, poștașii Pink Post au parcurs pe jos aproximativ 25 milioane km și au condus 40 milioane km. Compania are o flotă de 200 de mașini și o echipă de peste 1600 de angajați, livrând pentru cei peste 200 de clienți.

Din punct de vedere al numărului de trimiteri realizate în 2020, cele mai mari volume au fost în București și Ilfov, cu 24% din totalul la nivel național, fiind urmat de:

  1. Constanța – cu 7 mil de trimiteri adresate și 9.6 mil neadresate;
  2. Brașov – cu 6.4 mil de trimiteri adresate și 7.7 mil neadresate;
  3. Prahova – cu 7.2 mil de trimiteri adresate și 6.5 mil neadresate;
  4. Cluj – cu 4.4 mil de trimiteri adresate și 7.3 mil neadresate;
  5. Timiș – cu 2.8 mil trimiteri adresate și 6 mil neadresate.
- publicitate -

trebuie să citești