Piața locală de e-commerce a ajuns anul trecut la 7 miliarde euro

În 2020 piața locală de e-commerce s-a ridicat la aproximativ 7 miliarde euro, în creștere cu 36% față de anul precedent, conform datelor PayU.

Anul trecut s-a caracterizat prin faptul că mulți cumpărători au realizat pentru prima dată o plată online.

O bancă prezentă pe piața locală anunța că în primele luni, în perioada pandemiei, peste 300.000 de români au plătit pentru prima dată online.

Mai mult, facilitatea de plată printr-un singur click a crescut cu 117%, ajungând să reprezinte 38% din totalul plăților cu cardul efectuate în 2020.

„Românii au optat din ce în ce mai mult plata cu cardul atunci când au plătit online. Rata de penetrare a plății online cu cardul a crescut cu 50%, atingând 36% în 2020, cu un maxim raportat de unii comercianți de peste 50%. Volumul total procesat de PayU aproape s-a dublat, iar numărul tranzacțiilor procesate a crescut cu 61%, ajungând la 72 de tranzacții pe minut. Valoarea medie a unei tranzacții a crescut cu 22%, ajungând la 46 de euro anul trecut”, a spus Elena Gheorghe, Country Manager PayU România.

Categoriile de produse unde au fost înregistrate evoluții semnificative în 2020 au fost: IT&C (120%), marketplace (150%), fashion, (60%), asigurări (50%), home&deco (150%), food (200%), utilități (50%).

- Publicitate -

România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane metri pătrați

În prezent, România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane de metri pătrați, din care...

Kingfisher, proprietarul Brico Depot, deschide un hub tehnologic în Cluj-Napoca

Kingfisher, compania internațională de bricolaj care deține B&Q, Screwfix, Castorama și Brico Depot, deschide un hub tehnologic la Cluj-Napoca,...