Anul trecut, peste un milion de clienți au utilizat ING Home’Bank, cu un total de 219 milioane de conectări, iar 68% au folosit aplicația de pe dispozitive mobile.
ING a oferit clienților posibilitatea de a-și înscrie cardurile în Google Pay, completând portofelele Apple Pay și ING Pay deja funcționale.
În ceea ce privește clienții Business Banking (persoane juridice cu o cifră de afaceri anuală de până la 500 de milioane de lei), platforma ING Business pentru companii a înregistrat o creștere de aproximativ 65% a autentificărilor.
Astfel, s-au atins 2,7 milioane de conectări, din care 35% au fost realizate exclusiv prin intermediul dispozitivelor mobile.
Numărul tranzacțiilor a crescut cu 84% față de nivelul anului 2019.
Veniturile totale al ING Bank au ajuns la 2.1 miliarde lei (+3%), profitul brut la 574 milioane lei (-37%), depozitele atrase la 45.0 miliarde lei (+23%) și portofoliul de credite la 28.7 miliarde lei.