Peste o treime din bucureșteni ar vrea să-și reamenajeze locuința

40% dintre bucureșteni iau în considerare transformarea întregii locuințe sau cel puțin a unei camere, ca urmare a pandemiei.

Potrivit analizei Arcady Studio, 59% dintre bucureșteni au trecut deja printr-o transformare a spațiului în care locuiesc, din 2020 până în prezent.

Dintre respondenții la studiu, 54% sunt proprietari ai unui apartament sau ai unei case, iar restul de 46% locuiesc fie în chirie, fie cu părinții sau rudele apropiate.

Provocările bucureștenilor legate de locuința proprie, în pandemie: spațiu insuficient și nevoia de zone cu funcțiuni noi

Cea mai des menționată provocare legată de locuințele lor, în contextul pandemiei, se numără necesitatea de a avea mai mult spațiu (41%).

Urmează dorința de a avea spații cu funcțiuni noi (cum ar fi o zonă pentru work from home, un balcon sau o zonă exterioară amenajată – 34%).

Mai puțin menționate au fost dorința de a locui mai aproape de natură (11%), respectiv sentimentul de singurătate (5%).

Defectele locuințelor personale au devenit mai vizibile în pandemie

56% dintre cei chestionați au precizat faptul că au început să observe mai multe defecte în locuințele proprii, ca urmare a timpului petrecut acasă.

Fie că este vorba despre crăpături ale pereților, zgârieturi ale parchetului sau defecte de orice fel ale finisajelor, acestea au devenit mai evidente în perioada pandemiei.

42% dintre bucureșteni iau în calcul să apeleze la un arhitect de interior la următoarea amenajare

Percepția generală este că cei mai mulți dintre respondenți s-ar putea descurca singuri atunci când vine vorba despre amenajarea propriilor locuințe.

Totuși, 42% dintre cei chestionați declară că ar apela la un arhitect de interior pentru o amenajare următoare.

De asemenea, majoritatea afirmă că și-ar transforma și mai puternic spațiile pe care le locuiesc, dacă ar avea bugete mai mari la dispoziție.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...