Atunci când fac cumpărături online, atât GenZ, cât și Millennials se concentrează pe aceleași trei categorii: Îmbrăcăminte și încălțăminte, Electronice și Entertainment.
O altă similitudine între aceste generații este că 63% dintre GenZ și același procent dintre Millennials plănuiesc să cheltuiască mai mult în magazinele fizice.
Românii care fac parte din generația Z și Millennials preferă să își înceapă cercetarea online: 80% dintre respondenții GenZ și 89% dintre respondenții Millennials declară că se informează înainte de a cumpăra.
În ceea ce privește plata achizițiilor lor, în special pentru produsele mai scumpe, atât GenZ (43%) cât și Millennials (45%) ar alege un serviciu de plată fără dobândă de tipul Buy Now Pay Later, cum ar fi Klarna.
Referitor la suma de bani pe care aceste două generații o cheltuiesc online, găsim alte similitudini: 79% dintre respondenții GenZ cheltuiesc între 51 și 2000 de lei în fiecare lună, cu o valoare medie între 550 și 600 de lei.
În același timp ce, pentru Millennials, procentul celor care cheltuiesc între 50 și 200 lei lunar în fiecare lună crește la 82%, cu o valoare medie a achizițiilor între 750 și 800 de lei.