Peste 83% dintre Milleniali și 93% dintre cei din GenZ fac cumpărături online lunar

Atunci când fac cumpărături online, atât GenZ, cât și Millennials se concentrează pe aceleași trei categorii: Îmbrăcăminte și încălțăminte, Electronice și Entertainment.

O altă similitudine între aceste generații este că 63% dintre GenZ și același procent dintre Millennials plănuiesc să cheltuiască mai mult în magazinele fizice.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Românii care fac parte din generația Z și Millennials preferă să își înceapă cercetarea online: 80% dintre respondenții GenZ și 89% dintre respondenții Millennials declară că se informează înainte de a cumpăra.

În ceea ce privește plata achizițiilor lor, în special pentru produsele mai scumpe, atât GenZ (43%) cât și Millennials (45%) ar alege un serviciu de plată fără dobândă de tipul Buy Now Pay Later, cum ar fi Klarna.

Referitor la suma de bani pe care aceste două generații o cheltuiesc online, găsim alte similitudini: 79% dintre respondenții GenZ cheltuiesc între 51 și 2000 de lei în fiecare lună, cu o valoare medie între 550 și 600 de lei.

În același timp ce, pentru Millennials, procentul celor care cheltuiesc între 50 și 200 lei lunar în fiecare lună crește la 82%, cu o valoare medie a achizițiilor între 750 și 800 de lei.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: 50% dintre consumatori fac cumpărături pentru un stil de viață sănătos

- Publicitate -

Jumătate dintre români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn

Stresul este cel mai important factor care afectează calitatea somnului românilor, fiind menționat de 52% dintre respondenții unui studiu...

Ce cheltuieli poți deduce ca PFA? Lista completă și exemple practice

În calitate de Persoană Fizică Autorizată (PFA), trebuie să înțelegi care sunt cheltuielile pe care le poți deduce pentru...