Peste 83% dintre Milleniali și 93% dintre cei din GenZ fac cumpărături online lunar

Atunci când fac cumpărături online, atât GenZ, cât și Millennials se concentrează pe aceleași trei categorii: Îmbrăcăminte și încălțăminte, Electronice și Entertainment.

O altă similitudine între aceste generații este că 63% dintre GenZ și același procent dintre Millennials plănuiesc să cheltuiască mai mult în magazinele fizice.

Românii care fac parte din generația Z și Millennials preferă să își înceapă cercetarea online: 80% dintre respondenții GenZ și 89% dintre respondenții Millennials declară că se informează înainte de a cumpăra.

În ceea ce privește plata achizițiilor lor, în special pentru produsele mai scumpe, atât GenZ (43%) cât și Millennials (45%) ar alege un serviciu de plată fără dobândă de tipul Buy Now Pay Later, cum ar fi Klarna.

Referitor la suma de bani pe care aceste două generații o cheltuiesc online, găsim alte similitudini: 79% dintre respondenții GenZ cheltuiesc între 51 și 2000 de lei în fiecare lună, cu o valoare medie între 550 și 600 de lei.

În același timp ce, pentru Millennials, procentul celor care cheltuiesc între 50 și 200 lei lunar în fiecare lună crește la 82%, cu o valoare medie a achizițiilor între 750 și 800 de lei.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: 50% dintre consumatori fac cumpărături pentru un stil de viață sănătos

- Publicitate -

Paralela45 fuzionează cu Rainbow Tours, una dintre cele mai mari agenții de turism din Polonia

Paralela45 anunță fuziunea cu Rainbow Tours, una dintre cele mai mari agenții de turism din Polonia. Acordul preliminar privind...

Bucureștiul devine un punct de atracție pentru comunitatea internațională de yoga

Capitala României va găzdui, în această toamnă, un eveniment de referință în peisajul wellness al Europei de Est. Bianca...