Peste 50% dintre tinerii români și-au pierdut încrederea și motivația

Potrivit unui studiu Insights PulseZ, peste 60% dintre tinerii din România s-au plictisit acasă în perioada stării de urgență, iar 56% dintre ei și-au pierdut încrederea și motivația în forțele proprii.

Studiul a identificat 19 probleme cu care s-au confruntat tinerii în perioada stării de urgență. Mai bine de 50% au simțit lipsa socializării față-în-față, iar aproximativ 35% dintre ei au admis că au avut stări emoționale fluctuante și s-au simțit obosiți.

Cât timp au petrecut tinerii online în perioada stării de urgență?

44% dintre tinerii din România au petrecut peste opt ore pe zi în online, în timp ce doar 10% au petrecut mai puțin de trei ore. 33% dintre ei au învățat pentru școală și tot atâția au optat să urmărească diverse filme sau seriale online.

Un procent mai mare a fost identificat în rândul celor care au participat la cursuri online, mai bine de 40% au optat pentru o astfel de activitate.

Unul din patru tineri a ales să își petreacă timpul cu precădere pe platformele de social media sau să consume conținut de pe canalele de streaming online.

Dintre platformele preferate, Instagram a fost cea mai populară cu 6 din zece tineri care au consumat sau creat conținut.

1 din 2 tineri români au preferat să se uite pe YouTube în timp ce aproximativ 1 din 4 tineri a folosit TikTok marcând astfel intrarea platformei de social media în Top 5 cele mai folosite platforme în România de către tinerii între 16-24 ani.

- Publicitate -

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...

Jocuri de cărți iubite de toți jucătorii

Cărțile de joc sunt sursa multor distracții, dar și competiții. De-a lungul timpului, oamenii au creat o sumedenie de...