Peste 3000 de afaceri românești folosesc platforma de tranzacționare B2B merXu

Cea mai mare comandă dată de un cumpărător român de pe platformă a fost o achiziție de panouri și componente sisteme fotovoltaice, în valoare de 11.980 euro

Aproximativ 3.000 de afaceri românești s-au înregistrat pe merXu, platforma de tranzacționare B2B online pentru companii.

Cele trei categorii best seller sunt: produse electrice/electrotehnice (35% din tranzacții), scule electrice (25% din tranzacții) și HoReCa (20-25% din tranzacții).

De la lansarea în luna noiembrie și până acum, au fost aproximativ 1.850 de tranzacții efectuate, dintre care 1.480 în perioada ianuarie-martie 2022.

Valoarea comenzilor fluctuează de la lună la lună, iar media în primele trei luni a fost de 862 euro.

Cea mai mare comandă dată de un cumpărător român de pe platformă a fost o achiziție de panouri și componente sisteme fotovoltaice, de 11.980 euro. Cea mai mare vânzare efectuată de un business românesc a fost de aproximativ 7.000 euro.

Majoritatea tranzacțiilor se realizează între selleri polonezi și buyeri români, fapt care se datorează și prezenței pe merXu a peste 1.700 de vânzători din Polonia.

Înființată în 2020 de Przemyslaw Budkowski, Tomasz Nowak și Sebastian Pietrowski, foștii CEO, COO și Director de Dezvoltare ai Allegro, merXu este o platformă B2B pentru piața industrială.

Aceasta este prezentă în Cehia, Estonia, Germania, Lituania, Polonia, România Slovacia și Ungaria.

CITEȘTE ȘI: Companiile mici și medii, cele mai interesate de digitalizare în 2021

- publicitate -

articole noi