Peste 3.000 de firme și-au deschis conturi pe platforma Omnicredit

Într-un an de la lansare, Omnicredit a primit aproximativ 4.500 de cereri de finanțare, pe toate cele trei categorii de produse oferite – microcredite, factoring și scontare – din care a onorat peste 1.500, cu o valoare totală a finanțărilor acordate de circa 12 milioane de euro.

Practic, una din trei solicitări depuse în ultimele luni a fost aprobată.

„Pandemia a schimbat destul de mult profilul companiilor care apelează la soluții de microfinanțare. Din februarie, când au început să se simtă primele efecte ale pandemiei, vin către noi clienți cu afaceri preponderent în panificație, retail online de îmbrăcăminte și încălțăminte sau transporturi rutiere de mărfuri. Toate acestea din urmă fiind domenii afectate mai puțin de criză”, explică Elisa Rusu, CEO Omnicredit.

În funcție de segmentele de business din oferta Omnicredit, media finanțărilor acordate sub formă de factoring a fost de circa 10.000 de lei pe cerere, în timp ce microcreditele acordate se situează, în medie, în jurul a 35.000 de lei.

Un microcredit este aprobat în 24 de ore

În cazul produselor de factoring și scontare, timpul mediu de așteptare al clientului a fost de aproximativ 4 ore de la momentul în care cererea este completă, în vreme ce durata medie de aprobare a unui microcredit a fost de aproximativ 24 de ore.

Omnicredit își derulează operațiunile exclusiv online, eliminând complet nevoia de a lucra cu hârtii sau de a face deplasări și scurtând astfel semnificativ durata de așteptare pentru analiza dosarelor.

Din punctul de vedere al sezonalității, perioadele de vârf pentru factoring sunt intervalele octombrie – martie și iulie – august. Microcreditarea înregistrează două vârfuri, în octombrie – decembrie și iunie-iulie.

- Publicitate -

Salteaua perfectă pentru un somn odihnitor

Somnul este o parte esențială a unei vieți armonioase din toate punctele de vedere. O rutină de odihnă corespunzătoare...

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...