Supermarketul online Sezamo a livrat în perioada de testare peste 25.000 de comenzi primite de la 8.000 de clienți, într-o perioadă cumulată de șase luni.
S-a constatat un interes crescut față de produse locale, în special fructe, legume, carne și lactate, produse din categorii speciale, precum cele ECO, fără zahăr sau fără gluten, dar și branduri de larg consum.
Astfel, Sezamo a adăugat peste 2.500 de produse noi în ofertă, atât de la producători locali, precum cafea de la Guido și carne de la VacaMuuu, cât și produse de tip supermarket.
Tot în baza feedbackului, compania a introdus pe lângă livrarea standard și un serviciu unic în România – intervale de livrare de 15 minute, a extins zona de livrare cu 20 de localități din județul Ilfov și a introdus o nouă categorie dedicată veganilor, care conține peste 300 de produse.
Intervalul de livrare de 15 minute a fost adoptat de peste 35% dintre clienți, care preferă să știe un moment mai clar al venirii curierului, astfel încât să economisească timp, în timp ce extinderea zonei de livrare a dus la acoperirea unui total de 85 de localități din județul Ilfov.
O idee bine primită a fost introducerea în ofertă a pungii cu fructe și legume care include o selecție de diferite tipuri de fructe și legume, ce variază zilnic, în funcție de stocuri. Aceasta costă 11,99 lei, cântărește minimum 3 kg și conține produse aproape de data de expirare.
Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 mp situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată.