Peste 200 de IMM-uri românești și-au făcut cont pe platforma iBanFirst

Până la finalului anului 2022, compania și-a propus să atragă 600 de clienți pe platformă (40 - 50 clienți lunar) și să își mărească echipa la 18 - 20 de consultanți

La 8 luni de la lansarea pe piața românească, biroul local al iBanFirst a înregistrat, la nivelul regiunii, cea mai mare rată de adoptare a platformei fintech.

Pe fondul războiului din Ucraina, numărul companiilor din România care și-au deschis cont pe platforma de tranzacționare s-a dublat în ultimele luni și a depășit 200. Cea mai dinamică lună, atât din perspectiva numărului de clienți noi, cât și a volumului tranzactiilor, a fost martie.

Ca urmare, biroul iBanFirst București a înregistrat o creștere de 300% a serviciilor de risk management furnizate clienților, ceea ce a contribuit la o creștere de 250% a volumului total de tranzacții.

De asemenea, numărul IMM-urilor care și-au deschis cont pe platformă s-a dublat în această perioadă, la 40 de companii noi.

Clienții din România sunt companii cu operațiuni de import și export din industrii diverse, de la auto, agricultură, IT și telecomunicaţii, la construcții și retail.

Aceștia utilizează platforma de tranzacționare pentru a efectua plăți rapide, transparente, și schimburi valutare rentabile, având acces la peste 30 de valute.

Până la finalului anului 2022, iBanFirst România și-a propus să atragă 600 de clienți pe platformă (40 – 50 clienți lunar) și să își mărească echipa la 18 – 20 de consultanți.

Targetul principal de clienți sunt companiile cu un volum anual de tranzacționare în valută de minim 500.000 de euro.  

CITEȘTE ȘI: BlueCash 50, primul aparat care permite plata prin recunoaștere facială

- publicitate -