Computer Generated Solutions (CGS) a realizat peste 20% dintre recrutările pentru noi poziții prin sisteme automatizate.
Recrutarea automatizată a dus la o scurtare a procesului cu aproximativ 50%, în timp ce feedback-ul oferit de candidați poate fi monitorizat în timp real.
Astfel, în medie, întregul proces automatizat durează 1-2 zile comparativ cu 4-5 zile pentru cel standard.
Procesul de onboarding este realizat 100% remote, noii angajați trecând printr-o serie de training-uri specifice, dar și prin sesiuni de coaching one on one.
Având în vedere natura remote a job-urilor oferite de CGS, noilor angajați li se pune la dispoziție un PC împreună cu perifericele necesare.
CGS furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.
Cei circa 4.000 de angajați din România interacționează zilnic cu clienți locali și din Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din SUA sau Canada.
Principalele servicii oferite de companie sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii.