Peste 10.000 de clienti s-au bucurat, pe 28 noiembrie 2014, de Noaptea Reducerilor la Uvertura Mall Botosani. Valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost de 100 RON pe client, botosanenii fiind atrasi de discounturile de pana la 70% oferite de magazinele fashion ale centrului comercial.
Cele peste 1.200 de premii oferite de centru comercial si concertul sustinut de Pepe au fost un motiv in plus pentru ca locuitorii osasului sa vina in numar mare la Uvertura Mall Botosani. Printre cele mai cautate branduri au fost cele de fashion precum H&M, Eponge, CCC, Kenvelo, Noriel, Lee Copper, dar si cosmeticele de lux.
Uvertura Mall este centrul comercial botosanean inaugurat in 2013, dupa o investitie de 27 milioane euro. Uvertura are zilnic, in medie, aproximativ 8.000 de vizitatori gratie diversitatii brandurilor de fasion si a zonei e entertainment care cuprinde cinematograful Cine Grand, clubul Chicago, cafenele si food court. In perioada sarbatorilor de iarna se estimeaza cresteri masive de trafic si o fidelizare a segmentului de clienti prin evenimente si actiuni de marketing menite a recompensa clientii pe durata petrecerii timpului in interiorul centrului comercial.