Peste 1 milion de români merg la mall în fiecare zi

Românii fac peste 32 milioane de vizite la mall în fiecare lună, potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management. Din totalul vizitelor, aproape 30% sunt în București.

Cele mai multe vizite, atât la nivel național, cât și în capitală, sunt făcute de către femei, care merg la mall în procent de 57%, spre deosebire de bărbați, care vizitează centrele comerciale în procent de 43%.

Din totalul celor care merg la mall, cel mai activ segment de vârstă este generația Millennials (persoane născute între 1981-1996).

Mai mult, consumatorii cu vârsta cuprinsă între 26 și 45 de ani reprezintă 53% din totalul de vizite, în timp ce Generațiile Z (18-25 ani) și X (45-55 de ani) reprezintă un procent de 23% din total, fiecare.

În 2023 sunt așteptate două livrări importante de noi centre comerciale de tip mall, proiectul Promenada Mall Craiova și Alba Iulia Mall, a cărui inaugurare a fost amânată cu un an.

MAI MULTE | ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |

CITEȘTI ȘI: Designerii români au un spațiu dedicat în București Mall

- Publicitate -

România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane metri pătrați

În prezent, România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane de metri pătrați, din care...

Kingfisher, proprietarul Brico Depot, deschide un hub tehnologic în Cluj-Napoca

Kingfisher, compania internațională de bricolaj care deține B&Q, Screwfix, Castorama și Brico Depot, deschide un hub tehnologic la Cluj-Napoca,...