PepsiCo acordă burse pentru branduri noi

PepsiCo a lansat programul Nutrition Greenhouse care susține creşterea şi dezvoltarea brandurilor din sectorul alimentar şi al băuturilor dedicate unui stil de viață echilibrat, prin acordarea a opt burse de 25.000 euro şi a unui premiu de 100.000 euro pentru ideile noi în domeniul nutriției.

Anreprenorii, ale căror afaceri înregistrează vânzări de cel mult două milioane euro, pot afla mai multe detalii despre acest program și pot să aplice pentru burse pe site-ul nutritiongreenhouse.com până pe data de 15 mai 2017.

Fiecare dintre companiile alese va primi o bursă în valoare de 25.000 euro, iar timp de şase luni, fiecare va avea posibilitatea de a lua parte la evenimente diverse, primind ajutor inclusiv de la directori a căror expertiză îi va ajuta să identifice provocările imediate pentru a obţine o creştere rapidă în piaţă.

La sfârşitul programului, compania câştigătoare va fi premiată cu 100.000 euro, având posibilitatea de a-şi continua expansiunea.

Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse face parte din angajamentul grupului american din industria alimentară de a deschide drumurile către inovaţii şi de a colabora cu antreprenori şi persoane cu spirit inovator, care contribuie la dezvoltarea industriei de alimente şi băuturi.

- Publicitate -

România va depăși 4,5 milioane mp spații de retail modern la final de 2024

În 2024, stocul de spații de retail modern va depăși 4,5 milioane de metri pătrați, cu mai mult de...

Platforma Hedepy a încheiat 2023 cu o investiție de 3,9 milioane de euro

Platforma de psihoterapie online care reunește sute de terapeuți din întreaga lume Hedepy, a finalizat la sfârșitul anului trecut...