Penny Market deschide un magazin in Jibou

.
.

Penny Market deschide maine, 13 decembrie, un magazin în oraşul Jibou, din judeţul Sălaj, ajungand astfel la unitatea cu numărul 137 din reţeaua Rewe in Romania.

 

Pe suprafaţa de cca. 760 mp a magazinului, cumpărătorii vor găsi o gamă variată de produse alimentare şi nealimentare, atât autohtone cât şi internaţionale.

 

Produse de panificaţie, proaspăt coapte în magazin

Alături de gama obişnuită de produse, magazinul îşi tentează cumpărătorii cu unraion de brutărie, unde vor fi nelipsite pâinea şi produsele de patiserie calde, proaspăt scoase din cuptor.

În timp ce gama de produse alimentare oferă avantajul prospeţimii, gama de produse nealimentare beneficiază de un program săptămânal cu oferte tematice pentru articole practice, cum sunt cele de uz casnic, textile, electrocasnice, papetărie sau articole de joacă şi de sezon.

 

Doar pentru primii clienţi!

Primii cumpărători sunt aşteptaţi cu oferte speciale, detaliate în pliantul de deschidere. Fiecare client care vizitează noul magazin în ziua de 13 decembrie va primi, din partea Penny Market, un voucher de 10 lei pe care îl poate folosi pentru cumpărături de minim 50 de lei doar în ziua de luni, 17 decembrie. De asemenea, clienţii care vor solicita cardul Penny Fan Game vor beneficia de preţuri preferenţiale la diferite categorii de produse şi vor putea câştiga numeroase premii, printre care noul autoturism Renault Clio.

 

Noul Penny Market Jibou pune la dispoziţia clienţilor 63 de locuri de parcare şi va fi deschis de luni până sâmbătă, între orele 08.00 – 21.00 şi duminică, între 08.00 – 19.00.

 

La nivel naţional, Rewe România a creat – până în prezent – peste 2.800 locuri de muncă, iar primul magazin din Jibou a creat, la nivel local, 14 locuri de muncă suplimentare.

 

Principiul Penny Market se bazează pe achiziţionarea de produse autohtone, ponderea cea mai mare în sortiment având-o produsele alimentare. Totodată, clienţii beneficiază de o gamă extinsă de mărci proprii Penny Market, ce conţine produse de calitate superioară, atât naţionale, cât şi internaţionale, la preţuri foarte avantajoase.

 

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...