Penny Market continua investitiile in Romania

.

Pentru a contracara o serie de articole care sustineau ca reteaua se va retrage din Romania, Penny Market a dat astazi publicitatii un comunicat de presa in care anunta ca va continua sa isi consolideze pozitia pe piata romaneasca prin investitii de peste 45 de milioane de euro in 13 magazine noi.

Cea mai mare parte a acestei sume este investită în expansiune. Astfel, reţeaua de magazine care la sfârşitul anului 2010 număra în total 116 unităţi (2009: 99), va ajunge în cursul acestui an la 129 de filiale. Totodată, un rol important revine modernizării punctelor de lucru deja existente.

Cei 2.130 de angajaţi au realizat anul trecut o cifră de afaceri de peste 435 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere de 4,3%, comparativ cu anul 2009.

„PENNY Market a avut o evoluţie foarte bună şi în primele şase luni ale acestui an. Suntem discounterul numărul 1 în România. Obiectivul nostru este sa păstrăm şi pe viitor această poziţie si sa continuăm expansiunea pe teritoriul României. Prin politica noastră agresivă de investiţii, ne apropiem tot mai mult de atingerea acestui obiectiv“, declară Frank Wagner, directorul general PENNY Market România. Cea mai recentă dovadă o reprezintă reamenajarea cu succes şi redeschiderea magazinului PENNY Market XXL, pe 30 iunie în Bucureşti, magazin ce se întinde pe o suprafaţă de 2.800 metri pătraţi.

„Reţeaua Penny Market este prezentă pe piaţa locală din 2001. Concomitent cu dezvoltarea reţelei, acordăm României o importanţă deosebită în strategia noastră la nivel internaţional. Prin investiţii importante continuăm să consolidăm atât poziţia noastră faţă de concurenţă, cât şi importanţa reţelei în contextul internaţional“, a declarat ieri (12 iulie), la Köln, Günter Becker, Director General responsabil pentru operaţiunile PENNY International.

Cele 3.668 de magazine PENNY (+2,2 % comparativ cu 2009 ) din Germania, Italia, Austria, Ungaria, Cehia, România şi Bulgaria au înregistrat în 2010 o cifră de afaceri de 10,3 miliarde euro (+0,3%). Numărul angajaţilor a crescut cu 4,3%, de la 42.000 la 43.780.

Unul dintre magazinele ce vor fi inaugurate in a doua jumatate a anului va fi cel din Slatina, asa cum Property Buyer anunta aici.

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...