Penny Market, cifră de afaceri de 3,96 miliarde lei, în creștere cu 15%

Penny Market a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de 3,96 miliarde lei, în creștere cu 15% față de anul precedent.

Profitul net înregistrat de companie a fost de 55,15 milioane lei, în creștere cu 53% față de 2018. Penny a investit în 2019 peste 280 milioane lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine.

Penny Market vrea să ajungă la 400 magazine până în 2025

Compania vizează deschiderea a 20-25 de magazine anual, astfel încât, în 2025, rețeaua să ajungă la 400 de unități.

Investițiile din următorii ani includ și deschiderea celui de-al patrulea centru logistic, în Oltenia și lucrări de modernizare și eficientizare a întregii rețele de magazine existente.

Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte se ridică la două miliarde de lei.

Venitul minim a ajuns la 2.100 lei net

Începând cu 1 aprilie 2020, venitul minim net de intrare în companie a crescut la 2.100 de lei și include bonurile de masă.

Tot în 2019, echipa s-a extins cu 340 de persoane noi, numărul total de angajați fiind în acest moment de 4.840.

- Publicitate -

1 din 7 români consideră că deșeurile de plastic din natură au devenit o problemă majoră

Deșeurile din plastic aruncate în natură – în păduri, ape sau pe marginea drumului – sunt considerate una dintre...

Românii au nevoie de o sumă mai mare decât salariul mediu anual mediu ca să-și permită o mașină SH

După analizarea piețelor de mașini second hand din 23 de țări europene, s-a constatat că, în medie, este nevoie...