Penny Market a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de 3,96 miliarde lei, în creștere cu 15% față de anul precedent.
Profitul net înregistrat de companie a fost de 55,15 milioane lei, în creștere cu 53% față de 2018. Penny a investit în 2019 peste 280 milioane lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine.
Penny Market vrea să ajungă la 400 magazine până în 2025
Compania vizează deschiderea a 20-25 de magazine anual, astfel încât, în 2025, rețeaua să ajungă la 400 de unități.
Investițiile din următorii ani includ și deschiderea celui de-al patrulea centru logistic, în Oltenia și lucrări de modernizare și eficientizare a întregii rețele de magazine existente.
Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte se ridică la două miliarde de lei.
Venitul minim a ajuns la 2.100 lei net
Începând cu 1 aprilie 2020, venitul minim net de intrare în companie a crescut la 2.100 de lei și include bonurile de masă.
Tot în 2019, echipa s-a extins cu 340 de persoane noi, numărul total de angajați fiind în acest moment de 4.840.