Penny Market a lansat un program pentru ucenici

Din luna iulie Penny Market a lansat un program de formare duală pentru ucenici – “Comerciant vanzator marfuri alimentare si nealimentare”.

Acest program de formare se desfășoară pe o perioadă de 3 ani, în care ucenicii vor avea posibilitatea de a face 4 zile de practică în magazin și o zi teorie în cele două centre de formare autorizate (București și Brașov).

Programul este plătit și se pot înscrie și angajații magazinelor Penny Market care vor o calificare în domeniu. Condițiile de înscriere în program sunt vârsta minimă de 18 ani, minim 10 clase, dorință de muncă și de învățare, spirit de echipă, motivare și determinare.

Orașele în care este deschis programul sunt București, Mangalia, Constanța, Sibiu, Brașov și comuna Pipera – Ilfov.

- Publicitate -

Burger King continuă expansiunea pe plan local cu un restaurant la Târgu Mureș

Burger King își continuă planul de expansiune în România și deschide un nou restaurant în Shopping City Târgu Mureș....

Lidl a ajuns la afaceri de 22,4 miliarde lei și un profit de circa un miliard de lei

Lidl a încheiat anul calendaristic 2023 cu o cifră de afaceri consolidată de 22,4 miliarde de lei net, un...