PENNY a remodelat și modernizat toate magazinele din România

În ultimii trei ani PENNY a desfășurat un amplu proces de remodelare a magazinelor din România, în vederea alinierii acestora la conceptul PENNY Punct.

Acest concept înseamnă experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, sortiment sustenabil cu focus pe produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Astfel, 251 de magazine PENNY au fost remodelate și modernizate în ultimii trei ani, respectiv 81 de unități în 2022, 94 în 2021 și 76 de magazine în 2020. Mai mult, începând cu 2020, toate magazinele noi din rețea au fost deschise direct sub formatul PENNY Punct.

În plus, încă de la finalul anului 2019 magazinele PENNY au fost iluminate utilizând tehnologia LED în proporție de 100% (inclusiv pentru zona de carmangerie) și 100% dintre centrele logistice aveau iluminare cu LED.

CITEȘTE ȘI: Penny deschide un magazin lângă AFI Cotroceni

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...