PENNY a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 7,17 miliarde de lei

Și numărul clienților care au trecut pragul magazinelor rețelei din România a crescut cu 15%

Retailerul german PENNY a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 7,17 miliarde lei, reprezentând un avans de 33% raportat la 2021. Profitul net a fost de 152 milioane lei, în creștere cu 24% comparativ cu anul anterior.

În 2022, PENNY a investit 631 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine, a încheiat procesul de remodelare al magazinelor existente și a deschis 36 de magazine în noul format.

Tot anul trecut, centrul logistic de la Filiași a obținut certificarea BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) International New Construction 2016 cu un punctaj record – 92,89%.

În ceea ce privește planurile de viitor, PENNY își propune să investească peste 1 miliard de euro în România până în 2029, în principal prin extinderea rețelei sale până la un total de 619 magazine și 6 centre logistice.

Anul acesta, PENNY va deschide încă 40 de magazine noi în țară, după ce la 31 decembrie 2023 opera 336 de unități.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: Rewe a remodelat alte 30 de unități Penny Market

- Publicitate -

Netflix domină piața de streaming locală. Cum se clasează competitorii

Românii iubesc Netflix, platforma americană de streaming fiind lider după numărul de abonați în țara noastră, cu o cotă...

Aproape 1 milion de persoane cu dizabilități erau înregistrate la finalul anului 2023

La finalul anului 2023 a fost înregistrat un număr de 923.578 persoane, dintre care 98,28% (907.715 persoane) care se...