PENNY a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 7,17 miliarde de lei

Și numărul clienților care au trecut pragul magazinelor rețelei din România a crescut cu 15%

Retailerul german PENNY a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 7,17 miliarde lei, reprezentând un avans de 33% raportat la 2021. Profitul net a fost de 152 milioane lei, în creștere cu 24% comparativ cu anul anterior.

În 2022, PENNY a investit 631 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine, a încheiat procesul de remodelare al magazinelor existente și a deschis 36 de magazine în noul format.

Tot anul trecut, centrul logistic de la Filiași a obținut certificarea BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) International New Construction 2016 cu un punctaj record – 92,89%.

În ceea ce privește planurile de viitor, PENNY își propune să investească peste 1 miliard de euro în România până în 2029, în principal prin extinderea rețelei sale până la un total de 619 magazine și 6 centre logistice.

Anul acesta, PENNY va deschide încă 40 de magazine noi în țară, după ce la 31 decembrie 2023 opera 336 de unități.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: Rewe a remodelat alte 30 de unități Penny Market

- Publicitate -

Creștere timidă a tursimului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...