PEDITEL, serviciul de asistență pediatrică telefonică gratuită în regim non-stop, dezvoltă propria aplicație mobilă, care va integra actuala soluție.
În aplicație va fi adăugată și posibilitatea de apel video și chat cu medicul, o secțiune cu dosar medical pentru fiecare copil, unde părintele poate să încarce diferite analize medicale, precum și e-rețeta.
Astfel, PEDITEL devine un hub de telemedicină pediatrică și își propune să ajungă la 300.000 utilizatori în următorii doi ani.
În acest moment, serviciul PEDITEL dispune de o echipă de medici specialiști și medici primari, care utilizează 26 de protocoale medicale, cu cele mai frecvente probleme de adresare ale copilului mic.
Mai mult, 17 medici asigură permanența serviciului.
Anul trecut, serviciul a avut o creștere a activității de 21,4% față de 2019 și de 1.217% față de 2014, primul an de funcționare.
De la lansare şi până în prezent, peste 300.000 de copii au fost ajutați de serviciul PEDITEL.
De la 6.848 de apeluri în primul an de funcționare, PEDITEL a ajuns să preia, șapte ani mai târziu, în medie 7.000 de apeluri lună.
Media zilnică a fost anul trecut de 230 apeluri, dar au fost zile când s-au înregistrat și aproape 500 de apeluri pe zi.
Durata media a apelului de fost de 6,5 minute, iar soluțiile oferite au fost în principal sfaturi medicale aplicabile acasă (peste 79%).