Părinții cred că învățământul tradițional nu pregătește copiii pentru viață

O treime dintre români consideră că învățământul tradițional pregătește în mică și în foarte mică măsură un copil pentru viață.

37% declară contrariul, arată un studiu Reveal Marketing.

Majoritatea părinților (76%) declară că ar fi dispusă să plătească pentru activități aliniate intereselor copiilor.

Cei mai mulți dintre respondenți (31%) ar aloca între 300-500 lei pe lună pentru a le oferi copiilor posibilitatea de a studia în domeniile lor preferate.

În plus, 20% dintre părinți sunt și mai generoși, declarând că ar investi chiar și peste 1000 lei.

Un copil ar trebui să își aleagă singur domeniile de interes pentru el

8 din 10 părinți sunt de părere că un copil ar trebui să își aleagă singur domeniile de interes pentru el. Se observă, totuși, o diferență intre segmentele analizate.

Familiile cu venituri mai ridicate și cu un nivel de educație mai înalt sunt mult mai deschise în a le oferi copiilor libertatea de a alege un domeniu de interes (85%), comparativ cu familiile cu venituri mai scăzute (67%).

Care sunt principalele activități pe care părinții le consideră atractive pentru copiii lor

Întrebați ce domenii consideră că ar fi atractive pentru copiii lor, respondenții menționează în cea mai mare măsură limbile străine (66%).

Apoi, mai mult de jumătate dintre părinți (58%) menționează activitățile de dezvoltare personală.

Abilitățile de vorbit în public sau învățarea bunelor maniere sunt cunoștinte apreciate pozitiv de către părinți.

Alte activități selectate de către respondenți sunt sporturile individuale (52%), sporturile de echipă (46%), cursurile de antreprenoriat (44%) și activitățile din domeniul IT (42%).

Datele arată un interes mai scăzut pentru artă (teatru, pictură, desen, canto, cunoașterea unui instrument muzical).

Doar 28% dintre părinți consideră că aceste activități ar fi interesante pentru copiii lor.

- Publicitate -

Investițiile străine directe în sectorul imobiliar și al construcțiilor au crescut

Investițiile străine directe (ISD) în sectorul imobiliar și al construcțiilor din România au crescut anul trecut cu 2,1 miliarde...

Lefties a deschis în Iulius Town Timișoara al treilea Digital Store din România

Lefties a inaugurat un magazin în proiectul mixed-use Iulius Town Timișoara, primul proiect din România care integrează toate brandurile...