KRUK România gestionează dosarele clienților cu datorii care nu și-au onorat obligațiile financiare la timp, iar creditorii inițiali au ales să externalizeze procesul de recuperare a banilor restanți.
Oferind mai multe soluții de achitare a datoriei, este normal ca părerile despre plățile la KRUK să difere în funcție de preferințele fiecărui client.
Cum se fac plățile către KRUK
Plățile către KRUK se pot face fizic sau online.
Plățile fizice (offline) se pot realiza cu cardul sau în numerar la echipamentele de plată ale băncilor partenere (BCR, Garanti Bank, BRD, CEC Bank) sau ale altor parteneri de plăți din centre comerciale (SelfPay, Qiwi, Paypoint, un-doi Centru de plăți).
Tot atât de numeroase sunt și posibilitățile online de a efectua plățile către KRUK: pe platforma eKRUK, prin link securizat creat de agenții KRUK sau plata prin telefon.
Cine preferă să plătească fără să interacționeze cu un angajat KRUK, va alege să plătească prin platforma eKRUK. Această modalitate are la rândul ei două variante: Varianta cea mai rapidă este să se acceseze pagina de plăți fără un cont de client. Dezavantajul acestei variante este că nu se știe istoricul dosarului la KRUK. În schimb, dacă persoana cu datorii la KRUK își creează un cont de client pe eKRUK și îl va folosi ulterior pentru a achita debitul, va avea următoarele avantaje: va vedea istoricul dosarului la KRUK și stadiul datoriei, poate semna online un angajament de plată cu ratele dorite de aceasta, este anunțatdespre concursurile si premiile în desfășurare, etc. Toate aceste detalii sunt deja prezentate pe www.e-kruk.ro.
Clienții care se tem că pot completa eronat informațiile necesare pentru plățile către KRUK pot contacta angajații acestei companii. În cadrul discuției cu angajații KRUK, clienții vor solicita plata prin link sau plata prin telefon. Această solicitare poate fi transmisă folosind funcția chat de pe eKRUK sau printr-o convorbire telefonică, sunând la 0374.394.444 (număr înrolat în rețeaua Orange, tariful este normal, în funcție opțiunile furnizorului ales de clientul apelant).
Plata prin link presupune trimiterea unui link securizat prin e-mail sau SMS, în funcție de preferințele clientului KRUK. Odată accesat, clientul își va regăsi precompletate datele aferente dosarului la KRUK. Tot ce va trebui el să facă este să introducă datele cardului său bancar (de debit) și să efectueze plata – procesul este similar unei achiziții dintr-un magazin online.
Plata prin telefon se efectuează în cadrul apelului cu un angajat KRUK, clientul va tasta datele cardului său bancar, urmând instrucțiunile agentului cu care discută. Tot în cadrul acestui apel clientul primește pe loc și confirmarea plății.
Păreri despre plățile la KRUK
Peste 8000 de clienți au ales în 2021 să efectueze online plățile către KRUK. Ținând cont de numărul crescător al cazurilor COVID, poate că una dintre cele mai importante păreri despre plățile la KRUK, publicată și pe eKRUK, este următoarea:
„Folosesc de ceva timp plata online a datoriilor către KRUK, iar pe perioada pandemiei chiar m-a scutit de drumuri riscante în oraș.”
Ținând cont și de concursurile dedicate clienților care plătesc online, părerile pot fi doar pozitive. Până pe 16 noiembrie 2022 aceștia pot câștiga premii lunare (vouchere eMAG sau ștergerea datoriei). Detalii pe www.e-kruk.ro.