Pe măsură ce activitatea angajaților a trecut tot mai mult în mediul online, companiile s-au adaptat și au reconfigurat pachetul de beneficii oferit.
Spre exemplu, conform datelor BestJobs, doar 2% dintre companii mai atrag în prezent candidați noi promovând abonamentul la sală ca beneficiu extrasalarial.
Înainte de pandemie, același beneficiu era acordat de peste 50% dintre angajatori.
Tot în contextul evoluției ofertei extrasalariale, se observă că posibilitatea de a lucra remote s-a transformat din beneficiu în mod de lucru obișnuit.
Mai exact, doar 4% din totalul anunțurilor mai menționează remote pe lista de beneficii.
Pe de altă parte, oferta de astfel de joburi a înregistrat în luna ianuarie un record de 15% din totalul locurilor de muncă active pe platforma BestJobs.
În categoria beneficiilor care au scăzut în tendințe se numără și organizarea de petreceri ale companiei, teambuilding-urile, dar și decontarea transportului.
Au început să își facă apariția în oferta companiilor bugetul de compensare pentru telemuncă, sprijin în reconversii profesionale interne, zile libere în plus și acces la terapeuți sau coachi.