Pandemia aduce o creștere importantă a segmentului logistic din București

Pandemia aduce schimbări structurale pe segmentele de retail și industrial: retailul de proximitate câștigă teren, în timp ce segmentul logistic este în plină dezvoltare, în contextul creșterii accelerate a vânzărilor online în 2020.

„Piața totală de E-Tail – produse fizice tangibile – din România a ajuns la final de 2020 la valoarea de 5,6 miliarde euro, o creștere de 30% față de anul anterior. Vânzările zilnice s-au ridicat la un nivel de 15 milioane euro”, a declarat Raluca Radu, Co-organizator GpeC (Gala Premiilor E-Commerce) în cadrul conferinței de presă organizate ieri de Bucharest Real Estate Club.

În acest context, dezvoltatorii investesc în noi parcuri logistice, zonele cel mai importante din București fiind huburile din proximitatea A1 și A3, cu un nou punct de interes între cele două, respectiv Buftea -Chitila, în vecinătatea noii centuri a capitalei, A0.

„Operațiunile e-commerce schimbă paradigma în logistic. Marii jucători din e-commerce vor genera în continuare cerere pentru formate logistice tip XXL hubs, precum și pentru platforme cross-docking” a declarat Dana Bordei, Commercial Director, WDP România.

„Companiile de retail și e-commerce au închiriat în 2020 spații cu o suprafață cumulată la nivelul întregii țări de peste 400.000 mp. Capitala rămâne zona cea mai atractivă, cu o pondere de 65% în volumul tranzacționat anul trecut” a declarat Cristi Moga, Head of Reserach Cushman & Wakefield Echinox.

- Publicitate -

Parcul de retail OK Shopping Center Bistrița va fi inagurat în 28 martie

Parcul de retail OK Shopping Center Bistrița, construit de o companie locală, va fi inagurat în 28 martie. Noul...

JYSK deschide două magazine noi la Bistrița și Huși, județul Vaslui

JYSK continuă expansiunea în România și deschide pe 28 martie două magazine noi, la Huși și Bistrița. Compania ajunge...