Pandemia a remodelat industria de beneficii în 2020

Tichetele de masă, cadourile, turismul intern, serviciile medicale și pensiile private (pilonul III) sunt principalele cinci beneficii flexibile alese de angajați, în 2020, potrivit analizei Benefit.

Anul trecut, bugetele alocate de companii pentru beneficiile angajaților au crescut ușor, de la aproximativ 390 de lei în 2019 la 400 de lei.

Angajații au direcționat 75% din bugetele lor înspre beneficii scutite total sau parțial de taxe.

Analiza ia în calcul date de la peste 215.000 de angajați la nivel național, din industrii diverse care utilizau soluția de beneficii flexibile Benefit la finalul lui 2020.

În 2020, abonamentele la sport, transportul, cursurile profesionale au înregistrat cele mai mari scăderi în topul preferințelor din platformă.

În medie, angajații au cheltuit 200 de lei pentru achiziția unui beneficiu din categoria celor flexibile în platforma Benefit.

Categoria de Oferte Speciale, unde Benefit negociază reduceri corporate între 5% -70% pentru toți utilizatorii, a fost accesată în 2020 de 2 din 3 utilizatori ai platformei.

Companiile care acordă beneficii fixe au oferit mai des soluții cu valoare nominală maximă

Beneficiile fixe au rămas și în 2020 prima alegere pentru majoritatea angajatorilor.

Aceștia au oferit în special tichete de masă, în limita unui tichet de masă/ zi lucrătoare (valoarea nominală maximă este, în prezent, de 20,01 lei).

Nu au lipsit tichetele cadou oferite la ocazii speciale (1 Martie, 1 Iunie, Paște, Crăciun) sau vouchere de vacanță (acordate în limita a 6 salarii minime brute/ an/angajat, oferite exclusiv în format digital).

Au fost acordate și tichete culturale (ce beneficiază de taxe 0% pentru angajator și impozit pe venit de 10% pentru angajat și pot fi acordate lunar cu o valoare maximă de 160 de lei/ angajat sau ocazional în cuantum de 320 de lei/ eveniment).

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Lidl deschide magazinul din proiectul imobiliar Elite City Cluj-Napoca

Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Cluj-Napoca, la data de 13 februarie. Acesta...

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...