Pandemia a crescut vânzările și veniturile LEGO în 2020

Starea de urgență perpetuă de anul trecut a însemnat că mai mulți copii și fani LEGO au stat acasă și au cumpărat produse ale companiei daneze.

Acest lucru a dus la venituri în creștere cu 13% față de 2019, până la 43,7 miliarde DKK, iar vânzările au crescut cu 21%.

Profitul operațional a fost de 12,9 miliarde DKK, o creștere de 19% comparativ cu 2019.

Cota de piață globală a mărcii a crescut, în special în China, America, vestul Europei și Asia.

În România, LEGO şi-a început oficial activitatea la 1 ianuarie 2012 și deţine o cotă de 30% din piaţa de jucării locală.

- Publicitate -

Piața criptomonedelor, scădere puternică a capitalizării totale în august

În august 2024, piața criptomonedelor a resimțit o scădere cu 13,1% a capitalizării bursiere totale, influențată de preocupările macroeconomice...

Prima locație Berăria H din provincie, la Iași. Compania a achiziționat și restaurantul Shorley

Berăria H a câștigat licitația pentru terenul fostei fabrici de țigarete din Iași, cu o suprafață de peste 30.000...