Pandemia a crescut vânzările și veniturile LEGO în 2020

Starea de urgență perpetuă de anul trecut a însemnat că mai mulți copii și fani LEGO au stat acasă și au cumpărat produse ale companiei daneze.

Acest lucru a dus la venituri în creștere cu 13% față de 2019, până la 43,7 miliarde DKK, iar vânzările au crescut cu 21%.

Profitul operațional a fost de 12,9 miliarde DKK, o creștere de 19% comparativ cu 2019.

Cota de piață globală a mărcii a crescut, în special în China, America, vestul Europei și Asia.

În România, LEGO şi-a început oficial activitatea la 1 ianuarie 2012 și deţine o cotă de 30% din piaţa de jucării locală.

- Publicitate -

Corden BioChem va relansa fabrica de bioetanol din Podari, județul Dolj

Corden BioChem va realiza o investiție strategică în România, prin achiziționarea fabricii dezafectate de bioetanol din Podari, județul Dolj....

Etiq AI atrage o finanțare de 900.000 euro pentru dezvoltarea Data Science Copilot

Etiq AI, un startup de inteligență artificială, cu sediul la Londra, atrage o finanțare de tip seed în valoare...