Ovidiu Nicușan este noul director de marketing Flanco

Din 15 septembrie, Ovidiu Nicușan este promovat pe postul de director de marketing al Flanco Retail.

În vârstă de 41 de ani, licențiat în Managementul Afacerilor, Ovidiu Nicușan și-a petrecut mai mult de jumătate din viață în Flanco, alăturându-se companiei în 1999, în magazinul companiei din Târgu Mureș, ca reprezentant de vânzări.

Cinci ani mai târziu, redeschidea magazinul sub un nou concept, Flanco World, primul magazin Flanco de peste 1000 de metri pătrați.

Din 2011, ca Regional Sales Manager București, deschidea primele 3 magazine de suprafață mare ale companiei, la Obor, Orhideea și Unirea, acesta din urma pe un concept total nou în România la aceea oră.

Responsabilitățile i s-au extins treptat în zona de vânzări, acoperind alături de București, Moldova și Zona de Sud Est, apoi mărcile proprii ale companiei și apoi întreaga categorie de electrocasnice mici.

Ovidiu Nicușan preia funcția de Director de Marketing de la Antonela Ciucașu, care își va continua cariera în marketing într-un alt domeniu de activitate.

MAI MULTE | ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |

- Publicitate -

Scădere puternică a tranzacțiilor imobiliare în București după primele patru luni din 2025

De la începutul anului 2025, au fost realizate 15.000 de tranzacții imobiliare, cu aproape 12% sub numărul tranzacțiilor realizate...

Afacerile Lidl în România s-au apropiat de pragul de 5 miliarde euro în 2024

Lidl a încheiat anul calendaristic 2024 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 24,6 miliarde lei (4,89 miliarde...