Oveit, compania care a adus în România conceptul Live Stream Shopping, prin soluția tehnologică proprie Streams.live, deschide o rundă de finanțare de tip SAFE pe platforma SeedBlink.
Compania își propune să atragă 400.000 euro de la investitori privați interesați de tehnologie, dar și persoane particulare care dispun de capital.
Investiția curentă de tip SAFE (Simple Agreement for Future Equity), pe care compania vizează să o atragă, are un discount de 32%, iar investitorii individuali care pot participa cu tichete de o valoare minimă de 2.500 euro.
Campania de pe SeedBlink demarează pe 21 ianuarie și durează 30 de zile.
Compania are ca obiectiv extinderea operațiunilor pe piața din Statele Unite, unde activează de 3 ani, în Austin, Texas, și deține un portofoliu solid de clienți.
Planurile Oveit în următorii 5 ani sunt ca Streams.live să devină o platformă lider în tehnologie și alegerea principală a retailerilor care vor să ofere o experiență inovatoare și interactivă pentru consumatori.
Piața de Live Stream Shopping are un potențial imens și este previzionată să ajungă de la 1 miliard dolari în 2019 la 320 de miliarde dolari în 2023, doar în Statele Unite, și la 474 de miliarde dolari în China.
După lansarea din octombrie, branduri mari ca Renault Group, L’Oreal, Vodafone și Medlife au început să adopte tehnologia Streams.live, dezvoltată de Oveit.