OTP Bank lansează Creditul Rachetă pentru IMM-uri

OTP Bank lansează prima platformă dedicată clienților Întreprinderi Mici și Mijlocii (IMM) – Creditul Rachetă. Antreprenorii care doresc să obțină unul din produsele de finanţare de pe această platformă o pot face prin aplicarea 100% online.

Acest proces inovator vine în întâmpinarea nevoilor clienților, generate de tendința de digitalizare și aliniate cu strategia de dezvoltare organică a OTP Bank România. Astfel, antreprenorii pot aplica online pe noua platformă pentru a obține o gamă diversificată de produse de finanțare atât negarantate, cât și garantate, cu un flux rapid și simplificat.

Creditul Rachetă este destinat IMM-urilor cu o cifră de afaceri anuală de maximum cinci milioane de euro. El se adresează atât clienților existenți ai OTP Bank România, cât și celor noi. Suma maximă care poate fi solicitată diferă în funcție de tipul de produs selectat și de situația financiară a companiei.

Creditul nu poate depăși suma de 300.000 euro (sau echivalentul în lei al acestei sume), și poate fi accesat atât pentru finanțarea activității curente, cât și pentru finanțarea investițiilor.

Astfel, pentru început, cei care aplică online pentru Creditul Rachetă vor completa un set minim de informații și vor încărca pe platforma dedicată un set minim de documente: acordul pentru interogarea la Biroul de Credit, cel de consultare la Centrala Riscului de Credit și ultimul bilanț anual.

În baza informațiilor completate, în câteva secunde se va primi un răspuns preliminar cu privire la solicitare, iar aprobarea finanțării se va face în cel mult 24 de ore. În plus, pentru și mai mult confort, clienții au posibilitatea să selecteze sucursala unde doresc să se prezinte pentru semnarea documentației de credit.

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...