Industria hoteliera este una dezvoltata in Romania. Fie ca este vorba despre hoteluri cu sute de camere, de moteluri in zonele de munte sau de la mare, fie despre hosteluri din marile orase, afacerile de acest gen pot aduce profituri frumoase antreprenorilor. In vederea maximizarii sanselor de succes specialistii in economie recomanda utilizarea unui soft de gestiune specializat pentru industria hoteliera, care ofera numeroase beneficii ce usureaza munca angajatilor si care cresc gradul de satisfactie al clientilor.
Munca administrativa este una care, de multe ori, poate duce la aparitia de nemultumiri in randul clientilor si angajatilor daca nu este realizata corespunzator. Aceasta parte a managerierii unei locatii poate fi efectuata cu mai multa usurinta prin utilizarea unui soft gestiune hoteliera, precum cel disponibil pe site-ul freyapos.ro. Programul acesta a fost dezvoltat de specialisti care cunosc cu exactitate cum functioneaza industria hoteliera si care sunt situatiile dificile, ce pot fi rezolvate mult mai usor prin intermediul acestei unelte.
Iata care sunt cele opt beneficii ale unui soft de gestiune specializat pentru industria hoteliera!
- Sistemul de rezervari poate fi complicat, erorile ducand de multe ori la nemultumirea numerosilor clienti. Prin acest program se pot automatiza si monitoriza rezervarile si camerele de pe acelasi ecran. Alocarea camerelor catre clienti se poate face in cateva secunde, putandu-se tine cont de informatii, ca de exemplu cele cu privire la istoricul clientilor;
- Sistemul de check-in, cu ajutorul programului de gestiune, se face doar prin e-mail si rezervare. Clientul nu trebuie sa completeze formulare sau alte hartii, o simpla apasare de buton din partea receptionerului rezolvand problema;
- Facturile si bonurile, precum si platile pentru furnizori, se emit automat, direct din receptie. Acest element elimina o munca plictisitoare si cu mari posibilitati de erori umane;
- Programul permite monitorizarea exacta a operatiunilor de curatenie a camerelor. Cu ajutorul lui se va sti intotdeauna cine a lucrat intr-o anume camera si in care interval de timp a fost executata operatiunea;
- Softul permite realizarea cu usurinta a rezervarilor de grup. De obicei, un astfel de demers este complicat, dar prin intermediul programului se pot face distribuirea si alocarea de camere in mod automat pentru toti membrii grupului;
- Softul de gestiune poate fi integrat in totalitate cu site-ul de prezentare al hotelului, ceea ce faciliteaza preluarea imediata a rezervarilor si trecerea lor intr-o baza de date, unde sunt disponibile pentru consultare de catre cei interesati;
- In cazul in care un intreprinzator are in proprietate mai multe locatii, exista varianta folosirii softului pentru controlarea tuturor de pe un singur ecran. Proprietarii vor sti intotdeauna informatii utile, precum gradul de ocupare, cate camere sunt disponibile sau cum se desfasoara operatiunea de curatenie;
- Softul ofera o serie de rapoarte detaliate, usor de consultat, despre o multitudine de situatii care ar putea sa fie interesante pentru manager. Raportarea complexa este disponibila in orice moment, de pe orice dispozitiv conectat la internet, element care usureaza, cu siguranta, munca.
In concluzie, utilizarea unui soft de gestiune specializat pentru industria hoteliera ofera o serie de beneficii pentru proprietar, manager si ceilalti angajati, dar in acelasi timp creste in mod sensibil gradul de multumire al clientilor si garanteaza ca acestia vor reveni.