OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

În următorii 3 ani, procesul de rebranding va fi implementat în aproximativ 1.000 de benzinării din 7 țări

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și de Est: România, Ungaria, Slovacia, Cehia, Bulgaria, Serbia și Austria.

Noul design va fi implementat treptat în aproximativ 1.000 de stații de alimentare OMV și în rețeaua de stații electrice eMotion care deservesc peste 650.000 de clienți în fiecare zi.

Adaptarea mediilor de comunicare digitale conform noii identități de brand va începe cu website-ul Grupului OMV și va continua cu aplicația OMV MyStation, care deservește peste 1 milion de utilizatori din Europa Centrală și de Est.

Compania a obținut venituri de 39 de miliarde euro în 2023 și are aproximativ 20.600 de angajați în întreaga lume. Acțiunile OMV sunt tranzacționate la Bursa de Valori din Viena (OMV).

CITEȘTE ȘI: Tranziția de la combustibili fosili la energie regenerabilă, drum fără întoarcere

- Publicitate -

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...

Startup-ul românesc Examin atrage o finanțare pre-seed de 200.000 euro

Examin, un startup românesc specializat în automatizarea și analiza video cu ajutorul Inteligenței Artificiale, a atras o finanțare pre-seed...