All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

luni | 25 mai | 2020

Omniasig, creștere de 11% a primelor brute subscrise în 2019

Centrul comercial Shopping Park Mediaș, de lângă Kaufland, se extinde

Centrul comercial Shopping Park Mediaș își mărește suprafața comercială la peste 16.900 mp și va deveni cel mai mare retail park din...

Omniasig Vienna Insurance Group a menținut evoluția ascendentă din ultimii ani, înregistrând o creștere de aproximativ 11% a primelor brute subscrise, comparativ cu anul precedent

În 2019, valoarea totală a primelor brute subscrise de companie a depășit suma de 1,3 miliarde lei, iar profitul brut, înregistrat conform standardelor de raportare IFRS în scop de consolidare, a fost de peste 45 milioane lei.

- Publicitate -

Volumul total al despăgubirilor plătite de Omniasig în anul precedent a fost puțin peste suma de 820 milioane lei.

Se poate observa o dinamică ascendentă pe linia Asigurărilor de Sănătate, unde creșterea a fost de peste 30% față de anul 2018.

S-a remarcat o tendință de creștere și în cazul asigurărilor de tip Property (Asigurările de incendiu și calamități naturale), subscrierile din 2019 crescând susținut cu aproximativ 8% față de anul precedent.

Pe segmentul asigurărilor auto (Casco și RCA) compania a înregistrat o creștere ușoară a volumului total de prime brute subscrise față de anul 2018, însumând cumulat pe cele două linii prime brute subscrise în valoare de peste 880 milioane lei.

Valoarea totală a despăgubirilor plătite pe segmentul asigurărilor auto, Casco si RCA cumulat, a crescut în 2019 cu aproape 20% față de anul anterior. Segmentul asigurărilor Casco a consemnat o evoluție semnificativă de peste 15%, în timp ce pe linia asigurărilor de răspundere civilă a autovehiculelor (RCA), volumul primelor brute subscrise a rămas constant.

În ceea ce privește asigurările de asistență turistică (de călătorie), volumul subscrierilor din 2019 a crescut cu peste 25%, fapt ce demonstrează un grad de responsabilitate tot mai ridicat când vine vorba de planificarea vacanțelor.

- Publicitate -

ULTIMELE

Coronacriza a trimis gigantul american Hertz în faliment

Criza economică generată de noul coronavirus a mai făcut o „victimă”, compania americană Hertz, care a declarat falimentul la 102 de ani...