Olympus lansează pe piața locală un nou iaurt grecesc – Stragghisto

Olympus își extinde portofoliul de produse și lansează pe piața locală noul iaurt grecesc Stragghisto, în urma unei investiții de peste 20 de milioane de euro.

Stragghisto este bazat pe o rețetă tradițională a iaurtului grecesc și este disponibil în trei variante: 0%, 2% și 10%.

Noul iaurt are un conținut scăzut de lactoză și cel mai ridicat nivel de proteine față de produsele din aceeași categorie de pe piață, datorită tehnologiei avansate de producție. Consistența este pusă pe primul loc, iar pentru o textură densă, cremoasă și fină, ca a unui mousse, ambalajul produsului este prevăzut cu o hârtie subțire de orez, care absoarbe umiditatea.

„Odată cu această nouă linie de producție, ne îmbogățim portofoliul de produse și livrăm consumatorilor Stragghisto, un produs complet nou și autentic, realizat conform unei rețete tradiționale, din inima Greciei. Suntem încântați să anunțăm disponibilitatea lui pe piața din România și îl dedicăm tuturor iubitorilor de produse lactate de calitate”, a declarat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.

O nouă linie de producție Olympus

Întinsă pe o suprafață de 35.000 mp, fabrica de la Hălchiu beneficiază de echipamente de ultimă generație pentru recepția și procesarea laptelui la nivel european, precum și pentru ambalarea produselor finite.

Cu o capacitate totală de colectare a laptelui de 75 de tone pe oră, fabrica din Brașov produce iaurt, lapte proaspăt și UHT, brânză, precum şi smântână. Produsele de cea mai înaltă calitate sunt distribuite în lanțurile de hiper şi supermarketuri din România şi din cele mai importante țări europene: Italia, Germania, Austria, Anglia și Suedia.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...