OLX anunță noua identitate de brand, schimbările având rolul de a aduce platforma mai aproape de consumatori, prin generarea unei experiențe de navigare practice.
Procesul de rebrading reprezintă cel mai mare upgrade al platformei OLX din ultimii 11 ani, cu îmbunătățiri la nivel de interfață (chat, posting, browsing, social experience), atât pe web, cât și în aplicație.
La nivel de grup, investiția în rebranding a ajuns la suma de 1 milion de dolari, semnalând angajamentul companiei față de piața de e-commerce.
Proiectul de rebranding a fost dezvoltat pe parcursul a doi ani și a analizat toate modalitățile prin care brandul comunică cu clienții, implicând mai multe echipe de dezvoltare și testare, atât internă cu angajații, cât și externă, cu clienții din întreaga lume. Toate modificările au survenit ca rezultat al feedback-ului primit din partea consumatorilor și sunt menite să optimizeze interacțiunile acestora cu platforma.
Noua identitate a brandului a fost creată de către DesignStudio, o agenție internațională de design, în urma unor workshop-uri desfășurate alături de echipele globale OLX.