Ograda cu Legume se transformă în Tăt Normal, brand de salate basarabene

Afacerea de familie Ograda cu Legume se transformă în Tăt Normal, un brand de salate artizanale din legume, după rețete tradiționale basarabene.

Investiția în rebranding s-a realizat pe baza profitului obținut în perioada 2019-2020, iar întreaga activitate s-a mutat într-o hală de 60 mp.

Produsele create de Tăt Normal sunt 100% naturale, din legume cumpărate de la producători locali din zona Moldovei.

Principalul canal de distribuție este HoReCa, atât divizia de evenimente și catering, cât și restaurantele.

Numele l-am ales după o expresie pe care o folosim noi, cei de peste Prut, pentru care Tăt Normal e o zicală amuzantă pe care-o îndrăgim foarte tare, explică Gicu Roșca, fondatorul noului brand Tăt Normal

Tăt Normal are în portofoliu zece sortimente cu un termen de valabilitate care variază de la 15 la 30 de zile, pregătite de Iuliana Roșca, soția domnului Gicu.

Printre acestea se numără salată de morcovi, salată de dovlecei, salată de țelină, salată din ciupercuțe Champignon,salată de sfeclă roșie, sau salată de alge.

La București, produsele Tăt Normal se găsesc în băcăniile Real Foods, Băcănia Veche și Băcănia din Panduri.

La Iași, clienții pot opta pentru un sistem de tip abonament lunar, prin care primesc câte cinci sortimente de salate săptămânal.

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...